Dodavatel oblečení musí znát konkurenci
Dodavatel oblečení musí znát konkurenci
Konkurence na trhu s oblečením je velmi silná a není jednoduché se prosadit. Malý živnostníci to mají mnohem složitější než velkododavatelé oblečení, kteří mají své vlastní velkosklady oblečení. Tím mohou své prodejny neustále zásobit novými kousky a zákazníci mají jistotu, že vždy seženou přesně to, co potřebují ve své konfekční velikosti. Mnohdy nasadí sezónní výprodeje nebo slevové akce a tím přilákají ještě větší množství zákazníků. Poslední kousky, které se neprodají na prodejnách, se přesunou do outletových výprodejů a zde už jde sortiment opravdu na dračku. Politika je jednoduchá, mnohdy to nevyjde na 100%, ale i tak je výdělek zaručen. Lidé se rádi hezky a pohodlně oblékají, pokud se jedná o kvalitní oblečení, ve kterém se budou cítit pohodlně, rádi si připlatí nebo počkají na outlet. Velkoobchody s oblečením mají v tomto ohledu značný náskok.